Vliegerprojecten
2018—04





Vliegerprojecten, gebiedsontwikkeling en locatiemarketing.

Vliegerprojecten zet haar netwerk van haar omgeving in beweging, soms niet eens direct zichtbaar, maar het heeft effect op het algehele geheel. Met een micro-impuls, een macro-resultaat creëren.

Deze huisstijl visualiseert het effect en drive van Vliegerprojecten als aanjager en de kracht van motiveren tot mooie samenwerkingen.

“Vlieger gelooft niet in het schreeuwen vanaf een afstand, maar in het doen van binnenuit.”

Vliegerprojecten bekijkt gebieden en ziet kansen. Het benut het (lokale) netwerk door deze aan elkaar te verbinden en om gezamenlijk zich in te zetten voor een betere, duurzame, leukere, socialer woon- werk- en leefomgeving. Het doen (her)leven van de stad in de netwerksamenleving.

Kortom houdt Vliegerprojecten zich bezig met de gebiedsontwikkeling en de locatiemarketing daarvan. Zij organiseert ontmoeting, onderzoekt de identiteit van een plek en verandert al doende het imago.

Studio Nijhoff werkt in vele projecten nauw samen met Vliegerprojecten om een passend concept en ontwerp te bedenken.


STUDIO NIJHOFF
Visual Communication, Concept, 
Graphic Design, Print- & Digital Media,
Material Research & Experiment
Utrecht, Netherlands