MAGISTRALE MOMENTEN
GROTE KERK NAARDEN

Campaign, online, poster, flyer etcetera
2021—10


      
MAGISTRALE MOMENTEN

Grote Kerk Naarden presenteert: Magistrale Momenten. Een serie met crossovers tussen muziek, dans en erfgoed. Magistrale Momenten gaat over inspiratie, de ruimte verkennen, ontmoeten en proeven. Alle zintuigen worden geprikkeld in een muzikale ervaring omlijst met verrassing.

In de huisstijl, ontworpen door Studio Nijhoff, zijn historische elementen uit de kerk verwerkt. 

Credits websitedevelopment: Wieger de Leur.Special thanks: Ellen Snoep, Angeline Sandmann, Angela Mast & Eveline ter Veer.  









   

Mark
Publication(s), Brochure
2020—09



      
Doorlopende leerlijn film
EYE MUSEUM
NETWERK FILMEDUCATIE

Filmtaal vertelt ons iets in een unieke taal, die van bewegend beeld en geluid. Naast gesproken en geschreven taal is het dé manier waarop wij in de 21ste eeuw met elkaar communiceren.

Filmeducatie is erop gericht om leerlingen in het primair en voortgezet onderwijs de taal van film ‘vloeiend te laten spreken’. Dit is van groot belang, want film is van grote invloed op hoe we naar onszelf en de wereld kijken.[...] De leerdoelen van de leerlijn zijn erop gericht om leerlingen tot zelfbewuste, relativerende en kritische burgers maken, met een sterk gevoel voor en inzicht in de complexiteit van film als kunstvorm.’


In de publicatie, ontworpen door Studio Nijhoff, zijn filmische elementen verwerkt. Het herhalen van beeld refereert naar het inzoomen op de inhoud van film en ontwikkeling van beeldvorming van jongeren.

Special thanks: Netwerk Filmeducatie, Padmini Kruitwagen, Tamara Klopper, Margreet Cornelius en vele anderen..


Mark
Publication(s), Brochure
2020—09



      
Dit is filmeducatie!


Mark
HEMELBESTORMERS
GROTE KERK NAARDEN
Exposition, campaign, etcetera
2020—10





      
GROTE KERK NAARDEN
‘Als je een bezoek brengt aan Grote Kerk Naarden zie je hoog boven je een uniek kunstwerk; het beschilderde tongewelf uit 1518. Het is vanaf de grond al vijf eeuwen te zien, op 25 meter hoogte. Dit najaar doet de unieke kans zich voor om elk detail, elke gezichtsuitdrukking en de meest fantasievolle fabelwezens van dichtbij te ontdekken. Met een trap ‘bestorm’ je de geschilderde hemel. Stichting Grote Kerk Naarden laat tegelijkertijd een onderzoek uitvoeren naar de schilderingen. ‘

De signing, ontworpen door Studio Nijhoff, zijn vrij minimalistische typografische elementen, zodat het de schoonheid van het tongewelf ondersteunt en benadrukt, en juist niet afleidt of overschreeuwt.

Fotografie: Masha BakkerSpecial thanks: Ellen Snoep, Elisabeth Wiessner, Angela Mast & Eveline ter Veer.  Drukkerij Prestige.













    

Mark
MERKBOEK RIJNHUIZEN
Identity, Logo, Brandbook, Etcetera
2020—09




‘Club Rhijnhuizen zet zich in om deze transformatie aan te jagen, partijen aan elkaar te verbinden en het imago van het gebied te verbeteren door de kwaliteiten zichtbaar te maken.

Club Rhijnhuizen opereert zelfstandig, aangestuurd door leden en is voor iedereen die in en om Rijnhuizen te Nieuwegein woont, werkt, eigendom heeft en ontwikkelt.'

Samenwerking met Vliegerprojecten
Visual Communication - invitations | flags | website | brochures | flyers | banners | signing | newsletter |







STUDIO NIJHOFF
Designing visual communication
Utrecht,
Netherlands