MAGISTRALE MOMENTEN


Campaign, brochure, online, poster, flyer etcetera
2023—2024


      
MAGISTRALE MOMENTEN

Grote Kerk Naarden presenteert: Magistrale Momenten. Een serie met crossovers tussen muziek, dans en erfgoed. Magistrale Momenten gaat over inspiratie, de ruimte verkennen, ontmoeten en proeven. Alle zintuigen worden geprikkeld in een muzikale ervaring omlijst met verrassing.

In de huisstijl, ontworpen door Studio Nijhoff, zijn historische elementen uit de kerk verwerkt. 

Special thanks: Ellen Snoep, Angeline Sandmann, Angela Mast & Eveline ter Veer.  

Mark
CROWDFUNDING RESTAURATIE
GROTE KERK NAARDEN

Campaign, online, website, poster, flyer, social etcetera
2022—04



      
LAAT HAAR NIET VERVAGEN

Grote Kerk Naarden roept op tot crowdfunding voor restauratie van de schilderingen op het tongewelf van de kerk. 

In de campagne, ontworpen door Studio Nijhoff, zijn details uit de schilderingen  verwerkt om de urgentie zichtbaar te maken. 

︎︎︎ Bekijk online de 360-view
︎︎︎ Doneer voor de restauratie

Credits websitedevelopment: Wieger de Leur.Special thanks: Ellen Snoep, Angeline Sandmann, Angela Mast & Eveline ter Veer.  








Mark
GROTE KERKEN OVERLEG

Identity, Branding, Logo
2022—02




      
GROTE KERKEN OVERLEG

Het Grote Kerken Overleg (GKO) is een samenwerkingsverband tussen 12 iconische grotestadskerken in Nederland voor behoud van deze monumenten door o.a. een culturele invulling. 


Special thanks: Ellen Snoep. 

Academiehuis Grote Kerk Zwolle / Akerk Groningen / Eusebius Arnhem / Grote Kerk Breda / Grote Kerk Naarden / Laurenskerk Rotterdam / Nieuwe Kerk Amsterdam / Oude Kerk Amsterdam / Pieterskerk Leiden / Stadsherstel Amsterdam / Stevenskerk Nijmegen / Westerkerk Amsterdam
 



   

Mark
MAGISTRALE MOMENTEN


Campaign, online, poster, flyer etcetera
2021—10


      
MAGISTRALE MOMENTEN

Grote Kerk Naarden presenteert: Magistrale Momenten. Een serie met crossovers tussen muziek, dans en erfgoed. Magistrale Momenten gaat over inspiratie, de ruimte verkennen, ontmoeten en proeven. Alle zintuigen worden geprikkeld in een muzikale ervaring omlijst met verrassing.

In de huisstijl, ontworpen door Studio Nijhoff, zijn historische elementen uit de kerk verwerkt. 

Credits websitedevelopment: Wieger de Leur.Special thanks: Ellen Snoep, Angeline Sandmann, Angela Mast & Eveline ter Veer.  






   





Mark
Publication(s), Brochure
2020—09



      
Doorlopende leerlijn film
EYE MUSEUM
NETWERK FILMEDUCATIE

Filmtaal vertelt ons iets in een unieke taal, die van bewegend beeld en geluid. Naast gesproken en geschreven taal is het dé manier waarop wij in de 21ste eeuw met elkaar communiceren.

Filmeducatie is erop gericht om leerlingen in het primair en voortgezet onderwijs de taal van film ‘vloeiend te laten spreken’. Dit is van groot belang, want film is van grote invloed op hoe we naar onszelf en de wereld kijken.[...] De leerdoelen van de leerlijn zijn erop gericht om leerlingen tot zelfbewuste, relativerende en kritische burgers maken, met een sterk gevoel voor en inzicht in de complexiteit van film als kunstvorm.’


In de publicatie, ontworpen door Studio Nijhoff, zijn filmische elementen verwerkt. Het herhalen van beeld refereert naar het inzoomen op de inhoud van film en ontwikkeling van beeldvorming van jongeren.

Special thanks: Netwerk Filmeducatie, Padmini Kruitwagen, Tamara Klopper, Margreet Cornelius en vele anderen..





Mark

STUDIO NIJHOFF 
Designing brands &
visual communication

︎ - All works and research © Ingrid Nijhoff - STUDIO NIJHOFF
Utrecht,
Netherlands